جهت دهندگان بازارهای طلا و سکه
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

 باز هم طلا و سکه بازار تهران با اونس فلز زرد، همسو شدند. حتی دلار هم که چندان توجهی به روند بازارهای دیگر ندارد، روز گذشته همزمان با ریزش قیمت در بازار طلا و سکه، از بهای خود کاست.

جهت دهندگان بازارهای طلا و سکه

به گزارش بنکر (Banker)، سکه‌های آتی در این بین همانطور که پیش‌بینی می‌شد، ریزش قیمت بیشتری داشتند.

در ابتدای معاملات این روز در بازار قراردادهای آتی سکه طلا، تمام سررسیدها در تابلوی معاملات قرمز حاضر شدند؛ اما کمی بعد از شدت کاهش قیمت‌ها کاسته شد، ولی همچنان در دامنه منفی نوسان می‌کردند تا در نهایت دوباره به سقف کاهش قیمت‌ها نزدیک شدند و در همین دامنه به نوسان اندکی پرداختند.
یکی از سیگنال‌هایی که روز گذشته به این سقوط قیمتی منجر شد، خبری با این مضمون بود که رییس‌جمهور آمریکا با اشاره مستقیم به نامه نگاری با همتای ایرانی خود، معتقد به راه‌حل دیپلماتیک برای حل مساله هسته‌ای ایران است.

این خبر در کنار جو آرامی که چند روزی است با کنار رفتن سایه جنگ از سر سوریه ایجاد شده بازارهای سکه و ارز را به ریزش بیشتر قیمت‌ها ترغیب کرد. همچنین روز گذشته قرار بود گزارش بازرسان سازمان ملل پیرامون سلاح‌های شیمیایی سوریه به شورای امنیت سازمان ملل متحد رفته و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود و در نهایت بان کی مون قرار بود،کنفرانسی مطبوعاتی در خصوص نتایج عملکرد تیم محققان سازمان ملل، عصر روز گذشته برگزار کند که چشم بسیاری از تصمیم‌گیران اقتصادی در کنار سرمایه‌گذاران بازارهای پولی و مالی، به این سخنرانی دوخته شده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی